مشکل نصب فتوشاپ - خطای Error 81
راه حل
برای حل این مشکل، یکی از راه حل های زیر را امتحان کنید:
راه حل 1:
فرآیندهای Adobe را ببندید و کامپیوتر خود را مجددا راه اندازی کنید
فرآیندهای Adobe را ببندید و کامپیوتر خود را مجددا راه اندازی کنید. در مرحله بعد، Acrobat را از برنامه دسکتاپ Creative Cloud دوباره نصب کنید. برای اطلاعات بیشتر، بستن فرآیندها یا برنامههای متضاد را ببینید.
راه حل 2:
تغییر نام پوشه PDApp
Adobe Application Manager یا PDApp.exe در پوشه PDApp نصب شده است. هنگامی که میخواهید هر برنامه Adobe را از برنامه دسکتاپ Creative Cloud نصب یا بهروزرسانی کنید، فرآیند در پسزمینه اجرا میشود. تغییر نام پوشه باعث می شود فرآیندهای در حال اجرا در پس زمینه بسته شوند.
برنامه دسکتاپ Creative Cloud را ببندید.
دسترسی به محل پوشه PDApp:
سیستم عامل مک:
/کاربران/<پوشه کاربر>/کتابخانه/پشتیبانی برنامه/Adobe/OOBE/PDApp
پنجره ها:
64 بیتی: \Program Files (x86)\Common Files\Adobe\OOBE\PDApp
32 بیتی: \Program Files\Common Files\Adobe\OOBE\PDApp
نام پوشه را به PDApp-old تغییر دهید.+
بعد از انجام مراحل بالا سیستم را ریست کرده و بعد ریست دوباره فتوشاپ خود را نصب کنید.
توجه:
اگر پوشه PDAPP در مکان مشخص شده قابل مشاهده نیست، تنظیمات سیستم خود را تغییر دهید تا فایل ها و پوشه های مخفی روی صفحه نمایش داده شوند.
نکته:
این آموزش در کلیه برنامه های Adobe قابل استفاده است.